Cel mai popular restaurant de sushi din Japonia îl dă în judecată pe un student pentru că a atins o farfurie. Cât trebuie să plătească?

Compania Akindo Sushiro Co, care administrează lanţul de restaurante Sushiro, susţine că a suferit o scădere bruscă a clienţilor după ce imaginile au devenit virale, potrivit televiziunii japoneze NHK.

Imaginile cu tânărul în cauză îl arată, de asemenea, lingând o sticlă de sos de soia şi o ceaşcă pe care apoi le-a aşezat înapoi pe banda care transporta mâncare.

Videoclipul a fost distribuit pe scară largă în Japonia şi a dus la apariţia termenului „terorism cu sushi”, pentru că a oferit inspiraţie pentru alte videoclipuri similare postate pe reţelele de socializare, notează CNN.

Termenul este folosit în sens larg pentru a se referi la acţiunile lipsite de igienă din restaurantele japoneze de sushi, unde clienţii aleg feluri de mâncare de pe benzile transportoare.

Compania susţine că a pierdut aproximativ 115 milioane de dolari în urma difuzării videoclipului, din cauza…

Citeşte mai mult

By admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *