Un profesor din București vorbește despre „inflația” de medii mari din școli: „«Wellbeing-ul elevilor» nu trebuie tulburat”

Un cadru didactic din București a publicat pe Facebook o confesiune despre presiunile resimțite în procesul de notare și despre „inflația” de medii mari din școli. Alexandru Codreanu, profesor de fizică, a declarat că și-a cerut scuze elevilor pentru că nu a reușit să îi evalueze corect.

FOTO: arhivă/Alina Mitran

„La finalul acestui an școlar, le-am spus elevilor „la revedere” cerându-mi scuze că nu am reușit să-i evaluez corect. La fizică, mediile generale acordate de mine au variat între 7 și 10, dar din păcate, nu au reflectat întotdeauna realul nivel de cunoștințe. De ce spun asta? Pentru că am cedat. Am fost pus în situații care m-au făcut să aleg „compromisul liniștii” în locul exigenței reale”, a scris Alexandru Codreanu.

Acesta a explicat că notele acordate nu au reflectat întotdeauna nivelul real de cunoștințe al elevilor, deoarece s-a confruntat cu numeroase presiuni din partea părinților, conducerii…

Citeşte mai mult

By admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *